niedziela, 25 października 2015

od czegoś trzeba zacząć

okej, jest lepiej.... od wczoraj
czuję, że w końcu mam kontrolę
czuję, że głód do mnie wraca
wypełnia mój żołądek, kurczy go, a razem z nim kurczę się ja
chcę być mniejsza

waga dzisiaj rano pokazała 58.7, więc nie jest źle.
po wczorajszym wpisie zjadłam jeszcze tylko mały obiad, nie wiem, ile mógł mieć kalorii.

dzisiaj do tej pory:
płatki z mlekiem (350)
jabłko (100)
a będzie jeszcze obiad, to samo co wczoraj
edit: obiad (500)
paluszki (250)
1200/800

ach, no i wracam do mojej miłości... herbaty
już za tydzień internat, strasznie się na to cieszę, 


W ogóle zdałam sobie sprawę, że nie wiecie, jak u mnie. Ile zmian przyszło przez ten czas, w którym żarłam jak świnia? Jestem w liceum. Moim wymarzonym liceum. I chociaż przez te dwa miesiące codziennie rano przejeżdżałam pociągiem 40m, uważam, że warto. 
Tyle się zmieniło.
Byłam z P., nie kochałam go, to wszystko się skończyło.
Później M., na nim też mi szczególnie nie zależało.... Skończyło się wczoraj.
jestem taką wredną suką.
jest mi szkoda tych wszystkich ludzi na mojej drodze, których ranię, żeby zranić bardziej też siebie
wstyd mi, tak cholernie wstyd
a jeszcze od jakiegoś czasu wzdycham do innego.... jestem okrutna.
czy to kolejny powód, by się nienawidzić? mam nadzieję.
chociaż ja już ich chyba więcej nie potrzebuję.
znaczy... teraz już wszyscy w domu się starają mnie nie zranić, co mnie tak strasznie wkurwia
chcę, żeby to robili, chcę mieć pretekst, żeby się nie znosić jeszcze bardziej,
znów czuć parzenie wydobywające się z ran na udach.
kochałam to

chcę być chuda.
tak cholernie chcę tej przerwy między udami, wagi choćby 54kg, chudości
chcę znów z wami pisać,
chcę cieszyć się życiem:(


chcę, chcę, chcę, chcę, chcę - ile razy będę to powtarzać? jaka ze mnie samolubna suka

1 komentarz:

  1. Kochana powrót do internatu to nowa szansa -wykorzystają ją. Najgorsze są początki ,potem będzie Ci to przychodziło z coraz większą łatwością:* Powodzenia ! Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń