poniedziałek, 17 listopada 2014

2

kto jest grubą suką?
ja, pozdrawiam

kto wczoraj zjadł dwa ciasta+kurczak+sałatka?
ja

kto dziś zrobił to samo, żeby nie zrobić przykrości matce?
ja, jaka ze mnie dobra córka

ale pozytywna wiadomość (?), senefol wzięty, wszystko wysrałam z wczoraj
a jutro znów
mam nadzieję, że się nie odwodnię na razie
jak już tego ciasta nie będzie w domu to na 100% nie jem nic
bo gdyby nie to, to zjadłabym tylko jajko, pomidora i jabłko (ok.200)

nienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebienienawidzęsiebie

waga pokazała dziś 50, ale to pewnie przez brak wody w organiźmie

do jutra, mam nadzieję, że będzie lepiej,
potrzebuję kurwa wsparcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz